قالب پست استوری و اینستاگرام

جهت سفارش قالب با ما تماس بگیرید.

1221

طراحی قالب پست و استوری اینستاگرام

یکی از مهم ترین ویژگی های شبکه اجتماعی بازدید پست و استوری های  اینستاگرام می باشد. که مخاطبین زمان زیادی را صرف دیدن پست ها و استوری ها می کنند.استفاده ازقالب یک پارچه و زیبایی که در پست ها و استوری های اینستاگرام قرار میگیرد. توجه بسیاری از مخاطبین را به خود جلب می کند. این قالب متناسب با نوع برند و لوگو شما توسط تیم حرفه ای طراحی می شود. که باعث متمایز شدن پیج شما از دیگرپیج ها می شود.

ساخت استوری اینستاگرام

آژانس تبلیغاتی تابلوشو، با استفاده از ابزاهای حرفه ای انیمیشن سازی و طراحی تیزر، توانایی ساخت استوری های جذاب اینستاگرام را دارد. کارشناسان گرافیست تابلوشو، با در نظر گرفتن تمام موراد مهم در طراحی ویدئو و کلیپ های مجازی، استوری های حرفه ای و هدفمندی را برای فروش محصولات، نمایش شایسته تر کسب و کار شما، یا تبلیغات و ارائه محتوا در اینستاگرام، برای شما تهیه می کنند.

tb
قالب اینستاگرام

ساخت پست اینستاگرام

قالب اینستاگرام یکسان و یک شکل است که تو همه پست‌ها به صورت یکسان استفاده می‌شود . این قالب ها از لوگو و برند شما پیروی میکند. و اطلاعات تماس مجموعه شما در خودش جای میدهد . قالب شما یکبار ساخته میشه . و به صورت فایل لایه باز تقدیم شما میشه. که به راحتی قابل استفاده است.

رعایت استانداردها در طراحی قالب

تیم طراحی تابلوشو با توجه به کسب و کار شما بهترین قالب پست و استوری اینستاگرام را طراحی می کند. اندازه قالب ها در سایز استاندار طراحی می شوند. قالب های پست اینستاگرام را می توان در دو سایز 1080*1080 (مربع) و 1350*1080 (مستطیل عمودی) طراحی کرد. قالب های مستطیل شکل فضای بیشتری را برای گنجاندن محتوا دارند و می توان پست های بهتری را طراحی کرد. در صورت درخواست مشتری قالب مربع نیز طراحی می گردد.

طراحی های قالب به گونه ای انجام می شود که بالاترین درصد جذب مخاطب را به ارمغان آورد. همچنین اندازه فونت ها عکس ها به  گونه ای است که در اکسپلور اینستاگرام به خوبی واضح هستند و مخاطب را به سمت خود می کشانند.

تصاویر به کارفته در طراحی قالب اختصاصی می باشد و به هیچ عنوان از قالب های دیگر کپی نمی شود. البته درصورتی که مشتری درخواست طرح اختصاصی با عکسی ویژه داشته باشد نی امکان طراحی وجود دارد.

سوالات متداول طراحی قالب اینستاگرام

با توجه به اینکه اینستاگرام یک محیط کاملا تصویر محور است. داشتن یک ظاهر زیبا برای پیج بسیار حائز اهمیت است. چرا که کابر ابتدا تصویر محتوای شما را می بیند و در صورتی که از آن را بپسندد به پیج شما جذب می شود و شما را دنبال می کند.
بله. طراحی یک قالب متناسب با کسب و کارتان باعث می شود که برند شما در ذهن افراد حک شود و تمایل بیشتری به خرید محصولات شما پیدا کنند. از طرفی صرف وقت و هزینه برای طراحی قالب پست اینستاگرام، نشان دهند ارزش قائل شدن برای کاربران پیج است و این امر باعث افزایش حس اعتماد و جلب توجه آن ها در خرید محصولات می شود.
بله، قطعا داشتن یک قالب زیبا با ظاهر منحصر به فرد باعث جلب توجه افراد بسیاری در اینستاگرام می شود. از آنجایی که محیط اینستاگرام دائما در حال تغییر است، باید طراحی قالب پست و استوری متناسب با سبک طراحی جدید و رنگ هایی که مطابق روانشناسی مخاطب انتخاب شود، تا در هر زمان باعث جذب کاربران بیشتر می شود.

خصوصیات پلن های طراحی قالب اینستاگرام توسط تابلوشو

متناسب با کسب و کار

طراحی منحصر به فرد برای برند شما

به روزترین طراح ها

طراحی قالب های به روز و کاربر پسند

طراحی قالب پازلی

طراحی پازلی و کاملا یکپارچه

طراحی قالب اینستاگرام

قیمت طراحی  پست و  استوری اینستاگرام ، با توجه به مدت زمان استوری، و میزان کار انجام شده و کیفیت قالب آماده شده، در نظر گرفته می شود. برای دریافت  اطلاعات بیشتر و سفارش قالب اینستاگرام، با همکاران ما در تابلوشو تماس بگیرید.

Scroll to Top
اسکرول به بالا