قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت

همه افراد قبل از اقدام برای طراحی سایت شخصی و یا کاری خود، به دنبال قیمت ارزان و مناسب هستند. در طراحی وب سایت آپشن های مختلفی وجود دارد که بر قیمت نیز تاثیر می گذارند. به طور کلی می توان گفت که طراحی سایت دارای دو بخش عمومی و اختصاصی است که باعث حرفه ای شدن سایت شما می شود. امکانات همه این بخش ها با توجه به کسب و کار شما متفاوت است. هر شخص و یا شرکتی که در این حوزه فعالیت میکند، برای خود تعرفه های متفاوتی دارد که ممکن است باعث سردرگمی شما شود. حال با توجه به این موضوع، سوال مهم این است که قیمت طراحی سایت مناسب چقدر است؟

عوامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت

  • طراحی سایت با توجه به حوزه فعالیت مانند شرکتی، شخصی، فروشگاهی و …
  • سئو سایت و قرار گرفتن در صفحه اول سرچ گوگل
  • تعداد صفحات و برگه های سایت
  • تعداد محصولات و خدمات برای درج در وب سایت
  • استفاده از دامنه های مختلف مانند com ،ir ،net ،org و …
  • میزان هاست و فضای مورد نیاز برای سایت

تعرفه طراحی وب سایت برای انواع دسته بندی

تعرفه طراحی وب سایت
تعرفه طراحی وب سایت

شرکتی

امروزه بیشتر شرکت ها برای معرفی برند خود در دنیای وب به دنبال طراحی سایت شرکتی اختصاصی هستند. برای اینکه شما هم به عنوان مالک یک شرکت در این زمینه موفق باشید لازم است که یک وب سایت حرفه ای داشته باشید و با بالا آوردن آن در سرچ گوگل، درآمد خود را افزایش دهید. قیمت طراحی سایت در زمینه شرکتی، با توجه به نوع فعالیت شما متغییر است. آیتم های این نوع وب سایت شامل : بخش تولیدات و دستاوردهای شرکت، ارائه خدمات و محصولات، مقالات و… است که با داشتن قیمت مناسب باعث معرفی برند و جذب مشتری بیشتر برای شما خواهد شد.

فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

همه افراد معمولا برای خرید به دنبال راهی آسان و سریع هستند به همین علت امروزه میزان خرید های اینترنتی بسیار افزایش پیدا کرده است. حال با توجه به این موضوع، وقتی شما صاحب یک فروشگاه هستید بسیار ضروری است که بفکر فعالیت در حوزه وب باشید. یکی از بهترین و راحت ترین راه برای فروش محصولات، طراحی وب سایت فروشگاهی است. قیمت طراحی سایت فروشگاهی در مقایسه با میزان فروش شما در اینترنت بسیار ناچیز است. تیم تابلوشو با ارائه تعرفه مناسب طراحی سایت فروشگاهی به دنبال افزایش رونق کسب و کار شما در فضای مجازی است.

مطالب پیشنهادی  مزایای وب سایت

 

املاکی

قیمت طراحی سایت املاکی

تمامی مشاغل و بنگاه هایی که در زمینه خرید و فروش ملک فعالیت می کنند برای راحتی فروش املاک خود لازم است که به فکر طراحی سایت املاک باشند. عوامل تاثیرگذار بر روی تعرفه طراحی سایت املاکی شامل: درج دسته بندی همه انواع خانه ها، قرار دادن نقشه موقعیت مکانی املاک، ثبت جزئیات دقیق و… است. شما با طراحی یک سایت حرفه ای، شرایطی را برای مشتریان خود فراهم می کنید که از میان تعداد زیادی ملک جستجو کرده و ملک مورد مناسب خود را انتخاب کنند. سپس به بنگاه جهت عقد قرارداد مراجعه نمایند.

 

خدمات ویژه تابلوشو در طراحی سایت

افزایش سرعت سایت

داشتن سرعت لود بالا یکی از فاکتورهای مهم برای هر سایتی است. چرا که کاربران بیشتر از 5 ثانیه در وبسایت منتظر نخواهند ماند. با توجه به این موضوع، طراحی سایت باید به گونه ای باشد که علاوه بر جذب کاربران، تمامی محتوا را در کمترین زمان در اختیار آنها قرار دهد. مجموعه تابلوشو در این زمینه تمام دقت و تلاش خود را به کار گرفته است که طراحی سایت شما با کمترین حجم و سرعت لود بالا انجام شود.

سئو سایت

هر سایت برای دیده شدن در گوگل لازم است که سئو قوی داشته باشد. سئو در واقع تولید محتوای بهینه برای موتورهای جستجو است که باعث بالا آمدن سایت در گوگل می شود. تمامی سایت ها با توجه به کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کارشان لازم است که سئو شود. سئو سایت کار آسانی نیست و نیاز به یک برنامه ریزی اصولی دارد. تیم تابلوشو با داشتن مهارت در زمینه سئو سایت های مختلف با کلمه کلیدی مشخص، باعث بالا آمدن سایت شما در صفحه اول سرچ گوگل می شود. این امر بدون شک باعث افزایش درآمد شما نیز می شود.

مطالب پیشنهادی  سیگنال رتبه بندی محتوا با helpful content update

زمان طراحی سایت

طراحی سایت با توجه به تعداد برگه و صفحات مختلف، نیازمند صرف زمان متغیری است. این امر بر روی تعرفه طراحی سایت نیز تاثیر می گذارد. هرچقدر تعداد صفحات و محصولات شما بیشتر باشد، تعرفه نیز متفاوت است. با توجه به تمام این نکات، ما سایت شما را در کوتاه ترین زمان طراحی می کنیم، سپس جهت بالا آمدن سایت، بر روی آن کارهای جداگانه ای انجام می دهیم.

ارائه هاست و دامنه

هاست و دامنه

همانطور که گفته شد از عوامل تاثیرگذار در قیمت طراحی سایت، نوع هاست و دامنه آن است. دامنه به آدرس سایت شما گفته می شود که بر روی آن هاست قرار میگیرد. هاست به فضایی گفته می شود که از آن برای بارگذاری اطلاعات و فایل‌های وب سایت استفاده می شود. مجموعه تابلوشو با در نظر گرفتن نوع کسب و کار شما، مناسب ترین دامنه و میزان هاست را با به صرفه‌ترین قیمت به شما ارائه می دهد. 

جمع بندی کلی

با توجه به توضیحات داده شده تعرفه طراحی سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور کلی دسته بندی سایت‌ها شامل فروشگاهی، شرکتی، املاکی و … است که برخی از انواع آن را در بالا توضیح دادیم. در این انواع دسته بندی شما ممکن است برخی امکانات اختصاصی نیز لازم داشته باشید که به سایت خود اضافه کنید. این امکانات دارای نرخ های مختلفی هستند که در زمان طراحی محاسبه شده و بر روی قیمت سایت افزوده می شود. در کنار این تیم تابلوشو با ارائه خدمات ویژه از جمله افزایش سرعت سایت، سئو سایت، خرید هاست و دامنه مناسب، شما را در داشتن سایت حرفه ای کمک می کند.

مطالب پیشنهادی  صفر تا صد طراحی وب سایت

سوالات متداول قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت با امکانات اختصاصی چقدر است؟

با توجه به نکات گفته شده، تعرفه هر سایت با توجه به امکاناتی که به آن افزوده می شود متفاوت است و پس از طراحی به شما اعلام می شود. البته تمامی امکانات با هزینه کمی اعمال می شوند.

تعرفه پشتبانی سایت های طراحی شده به چه صورت است؟

تمامی وب سایت های طراحی شده توسط تیم تابلوشو، دارای پشتیبانی نیز می باشند که البته به درخواست شما این کار صورت می‌گیرد. هزینه پشتیبانی با توجه به تعداد محصولات و یا انتظار شما از سئو سایتتان در صفحه اول گوگل متغیر است و پس از محاسبه اعلام می شود.

طراحی سایت چه کمکی به کسب و کار ما می کند؟ 

با توجه به گسترش دنیای دیجیتال، همه کسانی که دارای شغلی هستند لازم است که در دنیای وب نیز حضور داشته باشند. این کار بدون شک باعث معرفی برند و افزایش درآمد شما خواهد شد.

 

درخواست طراحی سایت

شما عزیزان می توانید درخواست خود را از طریق فرم ثبت سفارش در سایت تابلوشو ثبت نمایید و یا از طریق شماره های درج شده با ما تماس حاصل فرمایید. ما در هر ساعتی از شبانه روز پاسخگوی شما هستیم.

Scroll to Top
اسکرول به بالا