اهمیت سئو

اهمیت سئو وب سایت

امروز تابلوشو قصد دارد، در این مقاله تخصصی شما را با اهمیت سئو و (بهینه سازی) و نقش بزرگ سئو در موفقیت کسب و کار شما آشنا نماید، پس با ما همراه باشید. سئو در واقع به معنای بهینه سازی وب سایت شما برای موتور های جستجو گر می باشد. سئو برای یک مدیر وب سایت در واقع همه چیز می باشد. هدف از سئو به کار بردن کلید واژه‌های اصلی، جهت ورود کاربر به وب سایت شما می باشد، و در نتیجه بالارفتن نرخ بازید وب سایت شما می باشد.

سئو وب سایت

سئو سبب می شود، زمانی که کاربر به دنبال موضوع، اطلاعات و یا خرید محصولی می باشد، بدون هیچ سرگردان شدن، دقیقا همان اطلات لازمی که به دنبالش می باشد را پیدا نماید. موضوع مهم در برتری هر وب سایتی، مسئله ترافیک و نرخ بازید می باشد. هر وب سایتی در شروع کار خود دارای نرخ بازدید کم می باشد، که می توان این مسئله را به کمک سئو حل کرد، تا ترافیک وب سایت شما بالا برود و مراجعه کننده به وب سایت شما بیشتر شود.

مزایایی سئو وب سایت

مزایای سئو

هدف از سئو بهبود رتبه سایت در لیست نتایج موتور های جستجو است تا بتوانید با افزایش ورودی های هدفمند میزان فروش را افزایش داد. ما در اینجا چندین مورد از مزایایی سئو را برای شما توضیح می دهیم.

  •  سئو می تواند میزان رشد کسب‌ و کارتان را دو، سه یا حتی چهار برابر کند.
  • رتبه سئوی شما از بین نمی رود. شما با احتمال بیشتر در رتبه های بالا باقی می مانید.
  • سئو براساس کلمه کلیدی کار می کند به این معنی که نتایج بر مبنای کلمات کلیدی مورد جستجو ظاهر می شوند. مزایای سئو در این است که افراد را دقیقاً با همان نکاتی که جستجو می کنند به سمت شما هدایت می کند.
  • با بهینه‌سازی وب سایت و سئو، زمان حضور  مخاطب در وب سایت شما  افزایش می یابد.
  • هنگامی که وب سایت شما بهینه سازی شود می توانید وب سایت خود را بیشتر توسعه دهید تا سایر کلمات کلیدی مورد نظر کاربران را نیز هدف قرار دهید.
  • شما می توانید با قابلیت اندازه گیری و سنجش سئو، نرخ تبدیل و ورودی های خود را اندازه گیری کنید.
  • با استفاده از سئو، بازدید بیشتری از موتورهای جستجو دریافت خواهید کرد.
مطالب پیشنهادی  گوگل ادوردز چیست؟

اهمیت سئو وب سایت

اهمیت سئو وب سایت

سئو وب سابت دارای اهمیت زیادی است که ما در اینجا سه مورد مهم آن را برای شما توضیح خواهیم داد.

رقابت کردن

یکی از اهمیت های سئو وب سایت رقابت کردن است. بسیاری از افراد در حیطه کاری شما رقابت می کنند و در اینترنت حضور دارند پس شما باید با استفاده از تکنیک های سئو کاری کنید تا کاربر در سایت شما باقی بماند و وارد سایت های رقیب  نشوند بنابرانی باید محتوای وب سایت شما بهینه باشد تا نیاز کاربران را رفع کند و به سایت های دیگر مراجعه نکنند که در این صورت وب سایت شما در صفحه اول گوگل قرار می گیرد.

حیطه فعالیت بزرگتر

وب سایتی که سئو در آن اجرا نشده باشد نمی تواند از شهرها و استان های دیگر مشتری جذب کند. اینترنت بدون حد و مز می باشد بنابراین با استفاده از سئو می توانید به فرصت های زیادی برای تبلیغ سایت خود دست پیدا کنید.

کسب اعتبار

بدست آوردن رتبه و جایگاه مناسب در گوگل می تواند رزومه خوبی برای کسب اعتبار باشد و باعث اعتماد مشتری به برند شما می شود. اگر شما دارای یک کسب و کار مناسب باشید اما اگر وب سایت شما در صفحه سوم گوگل قرار بگیرد شانسی برای اثبات مهارت خود نخواهید داشت.با قرار گرفتن در رتبه های اول نتایج جستجو از دید کاربران معتبرتر خواهید بود.

 

سئو به چند بخش‌ تقسیم می‌شود؟

بهینه سازی سایت (سئو سایت) و قوانین حاکم بر آن، ثابت نیست، اما می توان سئو را به دو بخش کلی( سئو درونی، سئو بیرونی ) تقسیم کرد.

مطالب پیشنهادی  دیجیتال مارکتینگ چیست؟

سئو داخلی یا درونی سایت (On-site SEO)

سئو داخلی

بهینه سازی(سئو) داخلی یا درونی مجموعه ای از اصول مورد استفاده در داخل وب سایت می باشد، که از آن برای جستجوی بهتر توسط موتورهای جستجوگر استفاده می شود. این مجموعه اصول شامل، انتخاب کلمه کلیدی مناسب، نوشتن alt عکس، استفاده از عنوان های جذاب همراه با طول مناسب و تراکم کلمه کلیدی می باشد. میزان ترافیک حاصل در سئو درونی به مراتب از سئو بیرونی بیشتر می باشد. شما می توانید با به روز کردن وب سایت خود توسط محتوای سئو شده، مهمانان وب سایت خود را تبدیل به مخاطبان ثابت خود نمایید.

سئو خارجی یا بیرونی سایت (Off-site SEO)

سئو خارجی

بهینه سازی (سئو) خارجی یا بیرونی وب سایت که اغلب شما آن را لینک بیلدینگ می شناسید، در واقع استفاده از یک سری، متد و تکنیک‌های گسترده‌ می باشد. اساس این روش، معرفی صفحات مهم وب سایت، به موتور های جست و جو گر می باشد. در این روش به کمک لینک های موجود در صفحه کاربر خیلی راحت تر، می تواند به اطلاعات دسترسی داشته باشد. یکی از بزرگترین کسب امتیاز در این روش لینک گرفتن از یک وب سایت قابل اطمینان می باشد، که سبب می شود جایگاه وب سایت شما بالا برود.

 

 تفاوت میان سئو و بازاریابی

شاید شما هم مانند سایر افراد، فکر می کنید تفاوتی بین سئو و بازار یابی اینترنتی وجود ندارد. برای پاسخ به این سوال باید گفت، سئو تنها یکی از ابزارهای موجود برای رشد و رونق در بازاریابی اینترنتی می باشد. زمانی که شما وب سایتی را برپا می نمایید، دوست دارید که موفق شوید و از رقیب های خود بسته به نوع صنف کاری خود سبقت گیرید، سئو تنها یکی از ابزارهای موجود و ضروری برای کسب رتبه بهتر در این کورس رقابت می باشد. رمز موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ استفاده از جدید ترین تکنولوژی و ابزار می باشد.

مطالب پیشنهادی  قیمت طراحی سایت

 

هزینه سئو سایت

مبلغی که شما برای بهینه سازی سایت خود به منظور بالا آوردن کسب و کارتان در گوگل پرداخت می کنید هزینه سئو سایت یا قیمت سئو سایت شماست. تعرفه خدمات سئو بر اساس سئو پروژه ای، سئو ماهیانه، سئو ساعتی و سئو کلمات کلیدی متفاوت است. هزینه سئو بسته به سطح دشواری کلمات و وضعیت رقبا و وضعیت فعلی سایت شما مشخص خواهد شد. هنگامی که می خواهید به یک شرکت دیجیتال مارکتینگ سفارش سئو بدهید، قیمت سئو برای شما محاسبه خواهد شد.

بیشتر بدانید: سئو کلاه سفید چیست؟

نتیجه‌گیری

سئو یا همان بهینه‌سازی موتورهای جستجوگر راهی برای فهم بهتر مطالب وب‌سایت شما توسط موتورهای جستجوگر می باشد. بهینه‌سازی اصولی و هدفمند می‌تواند منجر به افزایش ترافیک یک سایت و بالا رفتن نرخ بازدید شما شود. فرقی نمی کند که شما وب سایت خبری، فروشگاهی و یا غیره دارید، سئو به شما کمک می کند که بهتر دیده شوید. با این حال شما باید به کمک سئو و شبکه های اجتماعی در رسیدن به هدف خود قدم بردارید.

سفارش سئو وب سایت

حال که با اهمیت سئو آشنا شدید، برای این که جایگاه وب سایت خود را حفظ نمایید، و رتبه خود را بهبود ببخشید، لازم دارید که وب سایتی به روز همراه با مطالب سئو شده داشته باشید. ما در این راه در کنار شما عزیزان هستیم، شما می توانید در زمینه پشتیبانی وب سایت خود، با تیم تابلو شو همکاری نمایید. هدف تابلو شو کمک به تمامی کسب و کار ها می باشد. جهت هرگونه سوال و درخواست همکاری می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

Scroll to Top
اسکرول به بالا