بهینه سازی ( سئو )

سئو یک وب سایت برابر است با درخشیدن بیشتر

سئو

سئو چیست؟

سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد و به بالا آوردن وب سایت در موتور های جستجو برای عبارت کلیدی مربوط به زمینه فعالیت شرکت ها گفته می شود. بالا بودن در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل این امکان را برای شرکت ها فراهم می کند که بیشتر از طریق اینترنت بتوانند جذب مشتری کنند.

رتبه بندی وب سایت ها در موتور های جستجو تاثیر زیادی در کسب و کار شرکت ها دارد و اکثر شرکت ها در تلاش اند که در نتایج جستجوی موتور های جستجو به خصوص گوگل رتبه بهتری داشته باشند. رتبه بندی بهتر وب سایت ها در حقیقت باعث رونق کسب و کار اینترنتی شرکت ها می شود که به آن بازاریابی اینترنتی نیز می گویند. برای اینکه سایت بتواند رتبه بهتری را کسب کند باید نکاتی را رعایت کند که ما این نکات را در اینجا بیان می کنیم.

تاثیر کاربران بر سئو چیست؟

الگوریتم های جدید گوگل تلاش می کند تا رفتار کاربران هنگام جستجو را آنالیز کند و متناسب با آن رتبه بندی نتایج را بهینه کند. زمانی که کاربران عبارتی را در گوگل جستجو میکنند یک یا چند نتیجه موجود در پیشنهادات گوگل را انتخاب می کنند، گوگل به انتخاب کاربران توجه بسیاری دارد به صورتی که اگر سایتی در رتبه پایینی قرار داشته باشد ولی کاربران روی آن زیاد کلیک کنند جایگاه سایت بهبود پیدا می کند. همچنین زمان حضور کاربران در یک سایت در گوگل اهمیت بسیاری دارد.

چرا موتورهای جستجو نیاز به سئو دارند؟

گوکل یک موتور هوشمند است ولی در واقع به کمک کاربران نیاز دارد زیرا همیشه در تلاش است تا نتایج بهتری را به کاربران ارائه دهد. سئو اشتباه می تواند سایت شما را از دید کاربران پنهان کند و تلاش های شما را هدر دهد در نتیجه رقبای شما با محتوای ضعیف تر بازدید بیشتری دارند.ربات های گوگل فاکتورهای مشخصی برای محتوای صفحه دارند که در صورت رعایت این فاکتورها شانس شما برای کسب جایگاه افزایش پیدا می کند. این فاکتور ها را onpage seo می گویند.

اهمیت سئو

کاربران اکثرا صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجو اصلی مانند گوگل پیدا می کنند از این رو سئو مناسب می تواند راهی برای بازدید بیشتر سایت شما باشد. کلمات جستجو شده توسط کاربر در موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارد زیرا جذب بازدید کننده زیاد از طریق گوگل می تواند باعث موفقیت کسب و کار شما شود. بازدید بدست آمده از روش های سئو نسبت به سایر روش ها بهتر است زیرا هزینه کمتری در دراز مدت دارد.

مزایایی سئو وب سایت

  • افزایش فضای رقابتی نسبت به همکاران خود در اینترنت تأثیر مثبت در تجارت الکترونیکی به خصوص برای فروشگاه های اینترنتی جهت کسب و کار
  • تأثیر مثبت در تجارت الکترونیکی برای فروشگاه های اینترنتی جهت کسب و کار
  • بالاتر بودن در جستجوی کلمات کلیدی نسبت به دیگر سایت های موجود در گوگل
  • افزایش بازدید ورودی به سایت با کلمات کلیدی ارزشمند
  • افزایش اطمینان بیشتر به کاربران در بالاتر بودن جستجو در گوگل
  • افزایش کسب و کار و فروش اینترنتی
  • کاهش هزینه های تبلیغات جانبی
  • استفاده بهینه از زمان و فرصت برای تبلیغ با ماندگاری بالاتر

مهمترین مراحل سئو سایت چیست؟

سئو تکنیکال : رعایت اصول سئو

بازاریابی محتوا :  شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند

لینک سازی هدفمند: لینک سازی خارجی

موارد مهم در بهینه سازی

استفاده از کلمات کلیدی در تصاویر

عدم استفاده از ادرس دهی طولانی

تعداد دفعات استفاده از کلمات کلیدی

تولید محتوا منحصر بفرد

برچسب ها

سرعت بارگذاری مطالب

لینک دهی درست و هدفمند

توضحیح تخصصی متا

خدمات آژانس مجازی تابلوشو

جایگاه فعلی وب سایت

یکی از مواردی باید به آن توجه کرد جایگاه فعلی وب سایتتان می باشد هر چه قدر وب سایت شما در صفحات پایین تر گوگل باشد باید کاره بیشتری صورت گیرد.

حجم کلمات کلیدی در صفحات

حجم کلمات کلیدی به کار برده در صفحات از جمله موارد تاثیر گذار در نحوه محاسبه قیمت می باشد.

کیفیت محتوا ساخته شده

هرچه قدر محتوا ساخته شده تخصصی تر و دارای کیفیت باشد و در تولید این محتوا کپی صورت نگرفته باشد از نظر گوگل ارزشمند می باشد.

سرعت بالا آمدن صفحه

یکی از موارد همواره مهم در سئو بحث لود شدن سریع صفحات می باشد که کارشناسان ما وب سایتی با لود شدن سریع برای شما طراحی می کنند.

میزان فضا رقابت کاری

رقابت در هر صنف و شغل و کاری وجود دارد حال اگر قرار باشد وب سایت شما در مقایسه با وب سایت رقیب بالاتر قرار بگیرد نیازمند کاره بیشتری می باشد.

پشتیبانی

اهمیت پشتیبانی وب سایت مسئله ای همواره مهم بوده است چرا که هر لحضه امکان این می باشد که رتبه وب سایت شما افت نماید.

سفارش سئو وب سایت

 شما می توانید از متخصصین آژانس تبلیغاتی تابلو شو در زمینه پشتیبانی وب سایت خود جهت بالا بردن جایگاه خود در گوگل بهره گیرید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهینه سازی (سئو) وب سایت، هزینه و سایر سولات مربوط به بهینه سازی و کار تیم ما، با کارشناسان ما در هر ساعتی از شبانه روز تماس حاصل بفرمایید. ما پذیرای صدای گرم شما عزیزان هستیم.

Scroll to Top
اسکرول به بالا