طراحی وب سایت در شهریار

احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده است که چرا به داشتن وب سایت در دنیای وب اصرار می شود. شهریار یکی از بزرگترین شهر های استان تهران با داشتن جمعیتی بالغ بر هشتصد هزار نفر، با داشتن نیروی جوان همواره پتانسیل بالایی را جهت شروع یک کسب کار موفق داشته است. در دنیای امروزی داشتن یک وب سایت کار آمد به شما کمک می کند تا بیشتر از قبل دیده شوید و بیشتر کسب در آمد کنید. همواره نیاز به طراحی وب سایت در شهریار احساس شده است، کسب و کارهایی که در وضعیت نامطلوب اقتصادی قرار دارند و می خواهند از این وضعیت خارج شوند. داشتن یک وب سایت سبب می شود شما ده ها قدم از رقیبان خود جلوتر باشید و خیلی سریع پیشرفت کنید.

طراحی سایت تابلوشو
طراحی سایت تابلوشو

وب سایت چیست؟

وب سایت، مجموعه ای از صفحات مرتبط به هم است که اطلاعاتی را در اختیار بیننده قرار می دهد. وب سایت، امکان حضور هر شخص یا شرکت در شبکه اینترنت است. یک وب سایت می تواند علاوه بر ایجاد ارتباط و معرفی دارنده سایت، امکان اطلاع رسانی به روز، بازاریابی و معرفی بین المللی را نیز فراهم آورد.

طراحی وب سایت در شهریار توسط تیم تابلوشو

آژانس  تبلیلغاتی تابلوشو با داشتن متخصصین توانا خود به شما کمک می کند تا وب سایت فوق حرفه ای داشته باشید تا متفاوت تر از قبل دیده شوید و بتوانید کسب درآمد خود را بالا ببرید. طراحی وب سایت در شهریار نیازی است که اگر به خوبی برطرف شود می تواند به نقطه قوتی برای همگان تبدیل شود. تیم تابلوشو در این مسیر تا آخر همراه شما عزیزان می باشد. مجموعه بزرگ تابلوشو علاوه بر طراحی وب سایت، خدمات دیگری اعم از تولید محتوای وب سایت، بهینه سازی سئو، کانفیگ امنیتی وب سایت، تبلیغات گوگل و … را به شما عزیزان ارائه می نماید.

مزیت داشتن وب سایت در شهریار

برندسازی

اولین مزیت داشتن وب سایت کمک به برندسازی کسب و کار شما می باشد، شما می توانید خدمات خود را در بستر اینترنت به میلیون ها مشتری معرفی نمایید و کسب و کار خود را در دنیای وب نیز گسترش دهید.

معرفی و کسب اعتبار

داشتن یک وب سایت این شانس بزرگ را به شما می دهد که در دنیای وب مطرح شوید و به طور کامل خدمات و محصولاتی که ارائه می دهید را مطرح نمایید. بدون شک داشتن یک وب سایت، باعث افزایش اعتبار کسب و کار شما خواهد شد.

بازاریابی اینترنتی

اگر شما وب سایت خوبی در گوگل داشته باشید نیازی به بازاریاب ندارید و هزینه های اضافی که قرار است صرف تبلیغات شود در داخل جیب خودتان می رود. شما با هزینه معقول می توانید با استفاده از سئو وب سایت خود را بالا ببرید.

صرفه جویی در هزینه‌های راه اندازی

برای راه اندازی هر بیزینسی شما باید هزینه های زیادی را از جمله اجاره مغازه، هزینه‌ی تجهیزات و حقوق کارکنان را پرداخت نمایید که شما با داشتن یک وب سایت عالی و کارآمد نیاز به هیچ کدام آن ها ندارید و می توانید در هزینه ها صرفه جویی نمایید. برای جذب مخاطب هم لزومی ندارد که حتماً به سراغ تبلیغات پر خرج بروید. شما می توانید با مطالب مفیدی که در سایت خود قرار دهید تا به آسانی از طریق گوگل مشتری جذب نمایید. همچنین سایت های بسیار زیادی هستند که می توانید وب سایت خود را در آن ها رایگان معرفی کنید.

برقراری ارتباط با مشتری

امکان ارتباط با مشتری سبب می شود که شما با سلیقه ی مشتریان خود آشنا شوید و بتوانید مشتریان بیشتری را کسب نمایید.

صرف هزینه کم

شما در سایت خود می توانید تمام محصولات و خدمات خود را  بدون هیچ هزینه و محدودیتی معرفی کنید و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد و مشتریان می توانند بصورت آنلاین عکس و ویدیو محصول را ببینند.

فراگیری اینترنت

فراگیر بودن اینترنت دلیلی بر ضرورت داشتن وب سایت می باشد. امروزه بیشتر افراد ترجیح میدهند بجای تحمل ترافیک و اتلاف کردن زمان، در منزل خود، راحت اقدام به خرید کنند.

 

حذف تراکت

داشتن یک وب سایت هزینه به مراتب کم تری از داشتن یک مغازه دارد. امروزه دیگر مردم مانند قبل علاقه به گرفتن تراکت ندارند و اگر تراکتی هم بگیرند با یک نگاه کوتاه که کم تر از یک دقیقه طول می کشد آن را مچاله می کنند. با داشتن یک وب سایت شما یک آرشیو کامل از تمام خدمات و محصولات دارید که مشتریان شما به راحتی و با صرف کمتر از یک دقیقه وقت می‌تواند به هرچیزی که می‌خواهد دست پیدا کند. مزیت بزرگ دیگر واگذاری بخش بزرگی از تبلیغات به دست خود مشتریان می باشد. اگر مشتریان شما از خدمات شما راضی باشند به راحتی می‌توانند وبسایت شما را برای معرفی به سایر دوستانشان برای آنها بفرستند و حالا تمام خدمات شما به صورت شفاف در سایتتان موجود است. همین شفاف بودن بهترین تبلیغ برای شماست.

طراحی سایت ریسپانسیو

یکی از ویژگی های بسیارخوب تیم طراحی تابلوشو، ریسپانسیو بودن سایت های طراحی شده توسط تیم تابلوشو می باشد. هر روزه تعداد افرادی که از موبایل استفاده می کنند بیشتر شده و در نتیجه بیشتر بازدید های سایت، از طریق گوشی و یا تبلیت انجام می شود؛ تابلوشو سایت ها را به شکل ریسپانسیو (Responsive) طراحی می کند؛ منظور از ریسپانسیو، طراحی سایت واکنشگرا می باشد که سایت از نظر سایز و چینش، متناسب با صفحه نمایش دستگاه شخص شکل گرفته و به کاربر نمایش داده شود. در سایت های ریسپانسیو شده، دیگر نیازی به اسکرول افقی برگه های وب سایت نمی باشد. عدم وجود اسکرول افقی، یک شکل استاندارد و کاربر پسند می باشد که باعث ایجاد دسترسی سریع و آسان به بخش های مختلف سایت را در دستگاه های مختلف به کاربر می دهد. همچنین سایت های ریسپانسیو شده، می تواند به کاربران شبکه های اجتماعی، یک دسترسی راحت به سایت شما دهد که در نهایت باعث افزایش بازدید و بازدهی می شود.

مشاوره رایگان طراحی وب سایت در شهریار

ما دلایل اصلی داشتن یک وب سایت را با شما در میان گزاشتیم حال تصمیم با خودتان هست که آیا دوست دارید کسب و کاری راه بندازید که در آن بدرخشید و بتوانید بیشتر کسب درآمد کنید یا خیر. اگر شما ساکن شهریار می باشید و احتیاج به یک وب سایت خوب و کارآمد دارید می توانید با کارشناسان تابلوشو تماس حاصل فرمایید تا با هزینه ای مناسب وب سایتی حرفه ای داشته باشید.

Scroll to Top
اسکرول به بالا