کانفیگ امنیتی

سایت ایمن با کانفیگ امنیتی

کانفیگ امنیتی وب سایت

کانفیگ امنیتی به مجموعه اقداماتی گفته می شود که با انجام آن، امکان نفوذ هکرها به حداقل می رسد و امنیت وب سایت به بالاترین سطح  امنیتی مورد نیاز می رسد. آژانس تبلیغاتی تابلو شو در زمینه کانفیگ امنیتی وب سایت برای وب سایت شما عزیزان برنامه ای متفاوت دارد. تیم ما با داشتن متخصصین در زمینه امنیت ، به شما در داشتن وب سایتی ایمن کمک خواهد کرد. تمام تلاش ما بر این است که وب سایتی ایمن داشته باشید. وب سایتی عاری از ویروس ها و ربات ها تا اطلاعات شما از دست هکرها در امان بماند.

خدمات تابلوشو در زمینه کانفیگ امنیتی

نصب افزونه های امنیتی

رفع مشکلات امنیتی

برطرف سازی باگ ها

از بین بردن ویروس ها

جلوگیری از هک شدن

پشتیبانی تمام وقت

به روز رسانی دائم

بکاپ منظم

آسیب پذیری ها و تهدیدات وب سایت

خطرات اصلی امنیتی یک وب سایت کد آسیب پذیر، کنترل های دسترسی ضعیف و بهره برداری از منابع سرور است. در این قسمت از سایت رایج ترین آسیب پذیری ها و تهدیدات امنیتی وب سایت ذکر شده است:

تزریق SQL

حملات تزریق SQL با تزریق کد مخرب در یک پرس و جوی آسیب پذیر SQL انجام می شود. این کدها به مهاجم اجازه می دهد در پیامی که وب سایت به پایگاه داده ارسال می کند درخواستی ساختگی را اضافه کند. تزریق SQL حتی می تواند اطلاعات پایگاه داده را تغییر دهد یا اطلاعات مخرب را به پایگاه داده اضافه کند.

اسکریپت نویسی ضربدری سایت

حملات اسکریپت شامل تزریق اسکریپت های مخرب سمت مشتری به یک وب سایت و استفاده از وب سایت به عنوان یک روش انتشار است. خطر این حمله این است که به یک مهاجم اجازه می دهد تا محتوا را در یک وب سایت تزریق کند و نحوه نمایش آن را تغییر دهد تا هنگام بارگیری صفحه، کد ارائه شده توسط مهاجم را وارد کند.

حمله های Credential Brute Force

دسترسی به ناحیه مدیریتی وب سایت و کنترل پنل یکی از بردارهای رایج است که برای به خطر انداختن وب سایت ها استفاده می شود. مهاجمان در اصل یک اسکریپیت را اجرا می کنند تا چندین نام کاربری و کلمه عبور را امتحان کنند تا زمانی که یک نام کاربری و رمز درست را پیدا کنند. مهاجمان پس از امکان دسترسی به سایت می توانند انواع فعالیت های مخرب، از کمپین های اسپم گرفته تا سرقت اطلاعات کارت های اعتباری را انجام دهند.

حمله DoS

حمله DDoS یک حمله غیر قابل نفوذ است. در این حمله مهاجم با استفاده از سنگین کردن شبکه، سرور و یا اپلیکیشن تلاش می کند تا سایت را با اختلال رو به رو سازد و یا باعث کندی سایت شوند.

مزایای کانفیگ سرور

کانفیگ یک سرور می تواند پیچیدگی های زیادی داشته باشد. صرفا با نصب کنترل پنل و افزونه ها سرور شما مناسب برای میزانی وب نخواهد بود. برای میزبانی یک وب سایت سرور از بخش های مختلفی استفاده می کند که هر یک وظیفه خاص خود را بر عهده دارند  و کانفیگ اصولی سرور و قسمت ها مختلف آن به ترتیب می تواند موجب کیفیت بالاتر سرور شما شود.

کانفیگ سرور درواقع پیکربندی و تنظیم سرور برای بهترین حالت کارکرد می‌باشد. در صورت انجام درست و اصولی کانفیگ سرور:

مزایای کانفیگ سرور

کانفیگ یک سرور می تواند پیچیدگی های زیادی داشته باشد. صرفا با نصب کنترل پنل و افزونه ها سرور شما مناسب برای میزانی وب نخواهد بود. برای میزبانی یک وب سایت سرور از بخش های مختلفی استفاده می کند که هر یک وظیفه خاص خود را بر عهده دارند  و کانفیگ اصولی سرور و قسمت ها مختلف آن به ترتیب می تواند موجب کیفیت بالاتر سرور شما شود.

هزینه کانفیگ کردن وب سایت

می توان با جرات گفت که مهم ترین قسمت یک وب سایت، امنیت آن می باشد. امنیت وب سایت باعث اطمینان کاربران به وب سایت شما خواهد شد. این امنیت وب سایت هست که جلوی سرقت اطلاعات وب سایت شما و مشتریان را از سارقین می گیرد. تیم متخصص ما با سال ها تجربه در زمینه کانفیگ کردن وب سایت این اطمینان را به شما می دهد تا وب سایت ایمنی را داشته باشید. در مورد تعرفه و هزینه باید اینطور بیان کرد که هرچه قدر در زمینه امنیت بر روی وب سایت شما کار شود، طبیعتا قیمت ها فرق می کند. ما با بهترین قیمت و پشتیبانی آماده همکاری با شما هستیم.

سفارش کانفیگ امنیتی وب سایت

شما می توانید کانفیگ امنیتی مورد نظر خودتان را تهیه کنید فقط کافی است برای ما در بخش پشتیبانی تیکت ارسال کنید؛ یا تماس بگیرید تا ما اطلاعات شما را ثبت کنیم و شروع به انجام پروژه کنیم.

Scroll to Top
اسکرول به بالا