طراحی سایت آموزش آنلاین

بسیاری از موسسه های آموزشی کشور و اساتید برای ارائه آموزش بهتر به دانش آموزان و دانش جویان خود به دنبال طراحی سایت آموزش آنلاین می باشند، از این رو شما می توانید از خدمات وسیع تابلوشو استفاده نمایید تا خدمات رسانی بهتری به داش آموزان خود داشته باشید.

طراحی سایت آموزش آنلاین

با شیوع ویروس کرونا به داخل کشور و عقب ماندن طیف وسیعی از دانش آموزان از تحصیل نیاز به آموزش آنلاین بیشتر از قبل احساس شد. البته این را نیز باید گفت برگزاری کلاس های آموزشی بصورت اینترنتی و از راه دور به یک موضوع بسیار پرطرفدار بین دانش آموزان و دانش جویان تبدیل شده است. امکان تماشای ویدئو های آموزشی در هر مکان و شانس دانلود ویدئو و تکرار مجدد مفاهیم درسی سبب شد، اساتید به فکر داشتن وب سایت آموزشی آنلاین باشند.

توصیه های مجموعه تابلوشو

زمانی که صحبت از آموزش آنلاین می شود، همه ما دوست داریم، به آسانی به منابع دسترسی داشته باشیم و هیچ نقصی را پذیرا نیستیم. بسیاری افراد سودجو متاسفانه اقدام به طراحی وب سایت ضعیف برای اساتید کشور و موسسات آموزشی می نمایند، که این موضوع سبب ناراضیتی کاربران وب و مدیر مجموعه می شود. شما برای طراحی سایت آموزش، نیاز به مشورت با افراد متخصص و آگاه در این زمینه دارید. مجموعه تابلوشو با داشتن مجرب ترین مشاوران و همینطور ارائه مناسب ترین هزینه طراحی وبسایت آموزشی ، به شما کمک می کند که بهترین تصمیم را برای کسب موفقیت با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت بگیرید. 

مزیت های انتخاب تابلوشو جهت طراحی وب سایت

پشتیبانی قوی

از مزیت های بزرگ همکاری با تابلوشو در به دست داشتن تیم پشتیبانی قوی جهت پاسخ گویی مناسب به مشتریان می باشد. تیم تابلوشو با پشتیبانی حرفه ای و بصورت آنلاین، در صورت بروز کوچک ترین ایراد ، اقدام به برطرف کردن مشکلات وب سایت شما می نماید.

طراحی متفاوت

وب سایت های طراحی شده توسط تابلوشو برای مشتریان، دارای ظاهری جذاب و رنگ های کاربر پسند می باشد، به گونه ای که باعث بروز احساسات مثبت در ذهن بازدیدکننده می شود.

سئو حرفه ای و تولید محتوا

شما زیباترین وب سایت هم داشته باشید باز نیازمند این هستید تا به صورت حرفه ای روی سئو وب سایت شما کار بشود. متخصصین تابلوشو در بحث سئو آماده اند تا با برنامه ریزی اصولی، با کلمات کلیدی مناسب وب سایت شما را بالا بیاورند. کسب رتبه برتر در صفحات اول گوگل کاری است شدنی، در آخر نیز باید گفت، اینکه سایت شما در نتایج خروجی موتورهای جستجو چه جایگاهی را دارد، در موفقیت شما تاثیرگزار است و شما باید به آن توجه نمایید.محتوا کپی نشده باعث می شود، که وب سایت شما در جایگاهی بهتری قرار گیرد. در زمینه تولید محتوا، کارشناسان ما محتوایی تخصصی و سئو شده برای شما تهیه می نمایند.

امنیت سایت


شما باید این اطمینان را به کاربران خود بدهید، که اطلاعات آن ها محفوظ باقی می ماند. بسیاری از وب سایت های ایرانی در بحث امنیت سرمایه گذاری نکرده اند و به آسانی هکر ها می توانند اطلاعات را به سرقت ببرند. در بحث امنیت نیز باید گفت مجموعه تابلوشو با داشتن تیمی متخصص امنیت وب سایت شما را تضمین می نماید.

ویژگی های طراحی سایت آموزشی

  • معرفی کادر آموزشی با جزئیات رزومه کاری
  • امکان ثبت نام آنلاین برای متقاضیان
  • قرار دادن ویدئوهای آموزشی
  • همگام با اصول بهینه سازی برای موتورهای جستجو
  • قابلیت همگام سازی با اپ های اندورید
  • دسته بندی بسیار جامع و گسترده برای مباحث آموزشی
  • معرفی دوره های متنوع آموزشی در حال برگزاری

چه افرادی به وب سایت آموزشی نیاز دارند

مدارس و مهدکودک

آموزشگاه زبان

آموزشگاه هنری

آموزشگاه فنی

آموزشگاه ورزشی

تدریس خصوصی

ساخت تیزر و لوگو موشن

در دنیای امروز، بیشتر افراد وقت زیادی را در شبکه های اجتماعی سپری می نمایند. دیدن عکس و ویدئو جذاب کمک شایانی هم در بحث بازار یابی و هم آموزش می نماید. ما با ساخت تیزر و لوگو موشن حرفه ای برای پیج و وب سایت شما، آموزشگاه و شیوه تدریس اساتید شما را هرچه بهتر از گذشته به علاقه مندان علم معرفی می نماییم، تا شما بهتر به نسبت رقبای خود دیده شوید.

دلایل انتخاب تابلوشو

مجموعه تابلوشو با سابقه چندین ساله خود در زمینه طراحی وب سایت، آماده همکاری با شما عزیزان جهت طراحی وب سایتی قوی از نظر گرافیکی و بهینه سازی می باشد. مجموعه تابلوشو با در دست داشتن تیمی مختصص آماده است، تا با طراحی وب سایت آموزشی، به شما اساتید کشور در زمینه آموزش یاری دهد، تا همگان بتوانند به آسانی از منابع و ویدئو های آموزشی شما استفاده نمایند.

چه افرادی به وب سایت آموزشی نیاز دارند

قابلیت های سایت آموزشی آنلاین

تاریخچه آموزشگاه

طراحی صفحه اخبار

طراحی بخش دوره های آموزشی

طراحی صفحه معرفی اساتید و مربیان

بخش شرایط ثبت نام

طراحی سیستم ثبت نام

برنامه زمان بندی کلاس ها

معرفی کتاب ها و جزوات آموزشی

طراحی قسمت صدور مدارک

طراحی صفحه ویدیوهای آموزشی

ساخت گالری

طراحی انجمن گفت و گو، نظرات

طراحی صفحه

خدمات ویژه تابلوشو

شاید از خود بپرسید تمام برنامه ریزی تابلوشو فقط به طراحی وب سایت آموزشی محدود می شود؟
در جواب سوال شما باید گفت، ما تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ را با استفاده از تیمی متخصص برای شما عزیزان انجام می دهیم. به غیر از طراحی وب سایت آموزشی آنلاین، برنامه ما برای شما ساخت تیزر های آموزشی متنوع، ساخت لوگوموشن های جذاب و در آخر فعالیت گسترده در شبکه های اجتماعی پر طرفدار نظیر آپارات و اینستاگرام برای شما می باشد.

طراحی سایت با تابلوشو

اگر به دنبال سایت آموزش آنلاین هستید، فرصت این را دارید با یکی از بزرگترین و با سابقه ترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ کشور قرار داد همکاری امضا نمایید. شما عزیزان می توانید جهت هرگونه پرسش و اطلاع از قیمت ها با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید، ما پذیرای صدای گرم شما هستیم.

Scroll to Top
اسکرول به بالا