طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک روشی است مدرن که علاوه بر ارزان بودن، بازخورد بالای مشتری را نسبت به روش های سنتی دارد. اکثر مشاوران املاک موفق به سمت طراحی سایت املاک حرکت کرده اند. آن ها معتقد هستند که می توانند از مزایای آنلاین بودن به سود بیشتری دست یابند. این روزها حتی کاربرانی که سررشته چندانی با اینترنت ندارند، پیش از خرید ملک، مغازه از اطرافیان خود می خواهند تا در اینترنت جستجو کنند تا شاید ملک مورد نظرشان را با بهترین قیمت خریداری نمایند. اگر به دنبال داشتن سایت املاک هستید می توانید از متخصصین مجموعه تابلوشو بهره گیرید.

چرا طراحی سایت املاک ضروریست؟

همانطور که در بالا اشاره شد، بسیاری از افراد زمان و انرژی زیادی را صرف جستجو و پیدا کردن فضای خوب برای رهن و اجاره و یا خرید ملک می نمایند که در بسیاری از موارد قادر به پیدا کردن ملک مورد نظر خود نیستند. داشتن یک وب سایت پویا کمک می نماید تا مشتریان شما به راحتی خانه و دفاتر کاری خود را پیدا نمایند و شما هم در کوتاه ترین زمان املاک را به فروش و اجاره برسانید.

طراحی وب سایت املاک تابلوشو

طراحی منحصر به فرد

اولین بازخورد و موردی که برای یک کاربر از بازدید یک وبسایت به وجود می آید ، ظاهر آن و سهولت در استفاده از امکانات سایت است. ما وب سایتی زیبا و کاربر پسند برای شما طراحی می نماییم تا زمانی که کاربر وارد سایت شما شد از بخش های مختلف وب سایت شما بازدید نماید و به آسانی آگهی خانه، زمین، ویلا و …  را ببیند.

برنامه هدفمند

برای فعالیت موثر و سود آوری بیشتر در زمینه دیجیتال مارکتینگ، لازم است که اطلاعات پیش زمینه ای از شرایط رقبای خود و همینطور تبلیغات مناسب برای دیده شدن داشته باشید. ما با آنالیز کامل رقبای شما، تمام تلاش خود را می نماییم، که شما نسبت به سایر رقبای خود متفاوت تر دیده شوید.

انتخاب هاست و سرور مناسب

از نکات اصلی و تعیین کننده در طراحی سایت حرفه ای در حوزه املاک، انتخاب درست هاست و سرور می باشد. هاست های استفاده شده تابلشو برای مشتریان خود از بالاترین سرعت ممکن برخوردار هستند و به طور خودکار از اطلاعات سایت شما بکاپ گرفته می شود.

 

مشاوره و پشتیبانی

با توجه به اینکه رقابت در زمینه املاک بسیار بالا می باشد، ما با مشاوره حرفه ای و تخصصی در این راه، تا موفقیت شما کنارتان هستیم. همچنین مجموعه ما آماده است بصورت 24 ساعته و کاملا آنلاین، در صورت بروز کوچک ترین ایراد ، اقدام به برطرف کردن مشکلات وب سایت شما نماید.

 

ویژگی های سایت بنگاه های ملکی چیست؟

شاید برای شما این سوال پیش آمده است وجه تمایز وب سایت املاکی با سایر وب سایت ها در چیست، در جواب باید گفت، اصلی ترین ویژگی ها به شرح زیر است:

  • نمایش صحیح و درست موقعیت جغرافیایی ملک
  • وجود دسته بندی برای خرید و فروش، رهن و اجاره، پیش خرید
  • تغییر سریع قیمت ها و بروز بودن قیمت ها
  • توانایی دسترسی شما بر قسمت های مختلف وب سایت( داینامیک بودن )
  • دسترسی سریع مشتری به اطلاعات
  • معرفی املاکی که اخیرا به سایت اضافه شده اند.
  • امکان مقایسه منازل با یکدیگر
  • امکان عضویت افراد و اضافه کردن ملک خود به آرشیو املاک شما
  • امکان نظرسنجی درباره ملک های مختلف توسط مشتریان
  • اطلاع رسانی خودکار ایمیل

امکانات طراحی سایت املاکی تابلوشو

جستجو و فیلتر کردن ملک ها

شما می توانید با کوچکترین جزئیات ملک های مورد نظر خود را از بین انبوه ملک های ثبت شده به سادگی جستجو کنید. به عنوان مثال ملک هایی که متراژ آنها از 70 تا 100 متر می باشد و قمیت فروش آنها کمتر از 500 ملیون تومان است و … . تمامی این موارد به مشتریان شما کمک می نماید تا هرچه سریع تر ملک خود را انتخاب نماید.

برخورداری از دفترچه تلفن

اطلاعات مالکین به صورت خودکار در سایت املاک شما ثبت می شوند و شما می توانید در مناسبت های مختلف برای همه یا بخشی از آنها پیامک های تبلیغاتی ارسال کنید. این ویژگی به شما کمک می نماید تا مشتریان خود را حفظ نمایید و ارتباط بهتری با آن ها داشته باشید.

نمایش تور مجازی املاک

یکی از ابزار هایی که کمک می نماید تا مشتریان شما از سردرگمی خلاصی یابند و در وقت خود صرفه جویی نمایند، تور مجازی می باشد. شما میتوانید با استفاده از یک دوربین 360 درجه، برای هر ملک تور مجازی ایجاد کنید و با جذابیت بیشتری ملک ها را در وب سایت معرفی نمایید.

یادآوری خودکار سررسید املاک

ملک هایی که اجاره داده می شوند، در سال آینده چند هفته پیش از منقضی شدن قرارداد، به شما معرفی می شوند تا برای آن ملک ها مستاجر جدیدی را پیدا کنید و کمیسیون آن ملک را از دست ندهید. شما با این ویژگی وب سایت خود قادر خواهید بود، سود بیشتری کسب نمایید.

طراحی به صورت رسپانسیو

یکی از اصلی ترین موارد که توسط تابلوشو رعایت می شود، بحث رسپانسیو بودن وب سایت ها می باشد. طراحی سایت املاک شما به گونه ای انجام می شود که در صفحه نمایش های مختلف مانند لپ تاپ، تب لت و موبایل به صورت بهینه نمایش داده شود

ثبت نامحدود ملک

شما می توانید آگهی های ملکی خود را به تعداد نامحدود به همراه مشخصات کلی، امکانات، تصاویر، ویدئو، موقعیت روی نقشه و حتی تور مجازی در سایت املاک ثبت و مدیریت کنید.

وب سایت چند زبانه

می توانید با داشتن یک وب سایت چند زبانه ناخودآگاه افراد را با زبان های مختلف جذب کنید. ویژگی داشتن این وب سایت این است که هر خریداری با هر زبانی می تواند وارد وب سایت شما شود و ملک مورد نظر را جستجو و خریداری کند.

محاسبه گر وام ویژه املاک

برای کسانی که در سایت املاک فروش اقساطی دارند، این امکان را فراهم می کنیم  تا میزان اقساط با توجه به درصد سود و مدت زمان پرداخت را محاسبه میکنند که بتوانند برای خرید خانه برنامه ریزی کنند.

مسیریابی نقشه از روی املاک

مشخص شدن نقشه و موقعیت ملک میتواند در جهت خرید ملک مورد نظر کمک کند. مشتری با این امکانات به راحتی می تواند به جستجوی ملک خود می پردازد و خریداری کند. این مورد یکی از مهمترین موارد طراحی سایت املاک است که در نتیجه باعث جذب بیشتر مشتری می شود.

آژانس مسکن خود را به روز و متفاوت کنید

امروزه تمامی کسب و کارها به سمت آنلاین شدن سوق پیدا کرده اند. بنابراین بهتر است هرچه زودتر کسب کار خود را به سمت مجازی سوق دهید. وقتی که آژانس املاک شما سایت داشته باشد؛ هر روز علاوه بر مشتری‌های حضوری، صدها مشتری آنلاین هم با هدف اجاره یا خرید و فروش ملک به سراغ شما می‌آیند. قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت مانند تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن امروزی، نیاز به تخصص و تجربه دارد. بنابراین برای انتخاب تیم تخصصی و حرفه ای طراحی سایت یکی از گام های مهم برای راه اندازی و یا  شروع کسب کار شماست، حتما باید در انتخاب آن دقت کنید.

مزایای طراحی سایت املاکی

  • با سئو درست وب سایت خود، جلوی هزینه های ناشی از تبلیغات اضافی را بگیرید.
  • امکان نمایش مکان ها روی نقشه گوگل به صورت آنلاین
  • امکان جستجو آسان و سهولت در دسترسی سریع به اطلاعات ملک مورد نظر
  • امکان ارائه اطلاعات فروش و یا رهن و اجاره ملک
  • امکان قرار دادن بخش اخبار و مقالات مرتبط با خرید خانه
  • امکان ارائه خدمات مختلف دیگر به راحت ترین روش و بدون صرف هزینه های اضافی

طراحی سایت اختصاصی:

همانطور که گفته شد طراحی سایت نیازمند انجام یکسری راهکارها و عملکرهای اصولی برای بهتر دیده شدن سایت شما دارد. ما در مجموعه تابلوشو با طراحی سایت شرکتی متناسب با کسب و کارتان، در بهتر دیده شدن و بالا آمدن سایت شما کمک می کند. شما می توانید درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت نمایید.

Scroll to Top
اسکرول به بالا