طراحی سایت شرکتی

امروزه با افزایش کسب و کار های اینترنتی، داشتن یک وب سایت امر بسیار ضروری به شمار می آید. شما علاوه بر فعالیت داشتن در دنیای حقیقی باید در دنیای مجازی و اینترنتی هم فعالیت هایی داشته باشید، مخصوصا اگر کارخانه و شرکتی را اداره می کنید. مجموعه تابلوشو با داشتن افراد باتجربه و متخصص در زمینه طراحی سایت، میتواند شما را در داشتن یک سایت شرکتی حرفه ای همراهی کند. در ادامه به توضیح امکانات و ویژگی هایی یک سایت خوب و دلایل ضرورت داشتن وب سایت شرکتی می پردازیم.

 مزایای طراحی سایت شرکتی

یکی از اهمیت های داشتن وب سایت یا سایت شرکتی داشتن یک کسب و کار شبانه روزی و دیده شدن شرکت شما به صورت تمام وقت است. با راه اندازی یک وب سایت شرکتی شما می‌توانید محصولات خود را در خارج از مرزهای کشور به فروش برسانید. همچنین شما می توانید در کنار داشتن وب سایت، برای تبلیغ آگهی سایت خود، بدون پرداخت هزینه  برای انجام تبلیغات کاغذی (بروشور، تراکت، کارت ویزیت)، با ساخت یک اکانت تجاری در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام یا اینستاگرام برند خود را معرفی کنید. مجموعه تابلوشو در این زمینه می تواند به شما در داشتن اکانتی حرفه ایی کمک کند. شما از طریق لینک زیر می توانید هرگونه سفارش خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود. در ادامه  جهت انجام خدمات با شما در ارتباط خواهیم بود.

نکات مهم در طراحی سایت شرکتی

یک سایت شرکتی خوب، دارای یک سری نکات می باشند که بسیار حائظ اهمیت است. درگام اول باید امنیت سایت خود را فراهم آورید. در گام دوم سایت شما باید سئو مناسب داشته باشد، زیرا سئو یکی از مهم ترین مورادی است که باید در داشتن وب سایت به آن توجه کنید. از نکات دیگری که باید به آن توجه داشت ، داشتن یک سایت اختصاصی با طراحی مناسب با کسب و کارتان است.
علاوه بر ظاهر سایت باید به نرخ بازدید و کسب جایگاهی بالاتر از رقبا در فضای مجازی توجه شود. در این راستا کار کردن بر روی سئو سایت بسیار حائز اهمیت است. ما در مجموعه تابلوشو با در نظر گرفتن تمامی این نکات، سعی در ساخت سایت حرفه ای و مناسب با کسب و کار شما را داریم. برخی از عملکردهای مجموعه تابلوشو در جهت ساخت سایت شرکتی عبارتند از:

رعایت قوانین و قوائد صفحه سازی

هنگامی که یک کاربر، وارد سایت شما می شود اولین چیزی که مشاهده میکند تصاویر و طراحی سایت شما است. تمامی این ها نیاز به داشتن چیدمان اصولی برای بهتر دیده شدن سایت شما دارد. مجموعه تابلوشو با در نظر گرفتن برند شما سایتی اصولی با طرح و رنگی متناسب کسب و کارتان ایجاد کرده و آن را به صفحات گوگل معرفی می نمایید. 

سئو و بهینه سازی در طراحی سایت شرکتی

لازمه هر سایت، داشتن یک سئو مناسب است. زیرا اکثر افراد در هنگام جستجو  در موتور های جستجوگر بیشتر به صفحات اول گوگل توجه می کنند. داشتن سئو قوی باعث بالا رفتن نرخ بازدید و تعداد بازدیدکنندگان شما می شود. در نتیجه این امر باعث بالا رفتن سئو سایت و دیده شدن سایت، در صفحه اول گوگل می شود. سئو کاران شرکت تابلوشو سئو سایت شما را با تکنیک هایی حرفه ای بهبود می بخشد و سایت شما را بالا می برد.

هاست پر سرعت

یک هاست پر سرعت، با آپ تایم بالا و با کیفیت یکی از مهم ترین موارد در یک سایت خوب و حرفه ای  می باشد؛ زیرا در دسترس بودن یک سایت، یک اصل اساسی برای هر وب سایت می باشد. شرکت تابلوشو در کنار طراحی، می تواند هاست و آپ تایم بودن و به معنای واقعی در دسترس بودن وب سایت شما را به صورت اصولی انجام می دهد.

قرار دادن راه‌های ارتباطی

بسیاری از طراحان وب سایت، طراحی و تأمین محتوای صفحات تماس با ما را در آخرین اولویت خود قرار می‌دهند. اما این تفکر اشتباه است. شماره تلفن، نشانی سایت، Email، و سایر اطلاعات تماس با شرکت را در تمامی صفحات قرار دهید تا چنانچه مخاطب نیاز به برقراری تماس با شما پیدا کرد این اطلاعات در اختیار او باشد.

 اهمیت امنیت سایت

یک سایت برای ادامه بقا خود، نیاز به امنیت بالا دارد؛ و اگر به آن توجهی نشود، ممکن است سایت شما به راحتی هک شود. اگر به درستی بر روی امنیت سایت کار شود، هنگامی که فرد هکر اقدام به هک کردن سایت می کند اقدام آن بی نتیجه و ناموفق می ماند و هیچ خطری سایت را تهدید نمی کند.

اشتراک گذاری در سایت‌های اجتماعی

از آنجا که این روزها گوگل به سایت‌هایی ارزش قائل می‌شود که در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و تلگرام  فعالیت دارند، ابزار به اشتراک گذاری مطالب در این سایت‌ها از جمله نکات مهم برای هر چه بهتر بودن سایت شما محسوب می‌شود. ایجاد یک شبکه‌ی بازاریابی و خرید و فروش کالا نیز می‌تواند برای بسیاری انگیزه برای فعالیت در این شبکه‌ها ایجاد کند.

ویترین شرکت شما

این روز ها داشتن وبسایت به یکی از ملزومات هر مجموعه ای تبدیل شده است. امروزه شرکتی که وبسایت نداشته باشد نمی تواند ادعای حرفه ای بودن را هم داشته باشد. اما تنها داشتن وبسایت کافی نیست. محتوای وبسایت، طراحی صفحات نیز برای برند سازی و افزایش اعتبار وبسایت بسیار اهمیت دارد. وبسایت برخی از شرکت ها به بدترین شکل ممکن طراحی گردیده است و هر کاربری که وارد وبسایت شود قطعا حس خوبی را تجربه نخواهد کرد و این حس ممکن است در همکاری کردن یا نکردن مشتری با مجموعه شما تاثیر گذار باشد. وبسایت را باید ویترین شرکت خود در نظر بگیرید بنابراین طراحی آن را به مجموعه ای حرفه ای بسپارید. در صورتی که نمونه کارهای مجموعه تابلوشو را مشاهده کرده باشید تمامی سایت ها با بهترین طراحی ممکن به مشتریان تحویل داده شده اند. شما نیز می توانید یکی از این سایت ها را داشته باشید.

طراحی سایت شرکتی توسط تابلوشو

همانطور که گفته شد طراحی سایت نیازمند انجام یکسری راهکارها و عملکرهای اصولی برای بهتر دیده شدن سایت شما دارد. ما در مجموعه تابلوشو با طراحی سایت شرکتی متناسب با کسب و کارتان، در بهتر دیده شدن و بالا آمدن سایت شما کمک می کند. شما می توانید درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت نمایید.

نمونه سایت های شرکتی

نمونه طراحی سایت

طراحی سایت آذین در

نمونه طراحی سایت

طراحی سایت کبیر پانل

نمونه طراحی سایت

طراحی سایت نیکان صنعت

نمونه طراحی سایت

طراحی سایت پوشش کاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا