گوگل ادوردز چیست؟

گوگل ادوردز چیست؟

حتما برای شما این سوال پیش آمده که گوگل ادوردز چیست؟ برای پاسخ به این سوال با تابلوشو همراه باشید. گوگل ادوردز یا همان گوگل ادز، یک سیستم تبلیغاتی متعلق به شرکت گوگل می باشد که به شما در بازاریابی محصولاتتان یا خدماتتان کمک می نماید، گوگل در قبال این خدمات از شما مبلغی را دریافت می نماید. و زمانی این مبلغ را پرداخت می نمایید که کاربر برروی تبلیغ شما کلیک کرده باشد. در گوگل ادز تبلیغ یک متن کوتاه می‌باشد که در بالا یا پایین صفحه اول جست و جوی گوگل قرار می‌گیرد و شما می‌توانید بر اساس مزایده خود جایگاه تبلیغتان را مشخص نمایید.

مزایده گوگل ادوردز چیست؟

مزایده گوگل ادوردز

گوگل برای رتبه بندی تبلیغ ها و تعیین هزینه هر کلیک از مزایده استفاده می کند؛ حال این مزایده به این صورت است به عنوان مثال 6 نفر می خواهند تبلیغاتشان را در صفحه نتایج جست و جو به نمایش بگذارند، در فضای رقابتی بالایی؛ به ترتیب می خواهند مبلغ 6 دلار ، 5 دلار ، 4 دلار ، 3 دلار ، 2 دلار و یک دلار را برای هر کلیک بپردازند.
گوگل از نوع خاصی قیمت دوم از مزایده را استفاده می‌نماید، به عنوان مثال اگر مبلغ پیشنهادی 6 دلار است تبلیغ کننده باید 5 دلار بپردازد.

 

هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز

درست کردن یک اکانت گوگل ادز و نمایش تبلیغات گوگل رایگان است ، در صورتی باید هزینه بپردازیم که کاربران بر روی تبلیغ کلیک کنند؛ و هزینه کلیک برای هر کلمه کلیدی در کسب و کار های مختلف متفاوت است.
در واقع هزینه کلیک برای یک کلمه کلیدی پیشنهاد های رقبای شماست که آن را مشخص می کند. هر چقدر سود حاصل از جذب کاربری که آن کلمه را جستجو کرده است بالاتر باشد رقیب شما پیشنهاد بالاتری خواهد داد و شما هم برای اینکه در مزایده برنده شوید مجبور خواهید شد پیشنهادی بالاتر از رقیبتان ارائه دهید.

مطالب پیشنهادی  سیگنال رتبه بندی محتوا با helpful content update

 مزایای تبلیغات در گوگل ادوردز چیست؟

مزایای تبلیغات در گوگل ادوردز

  1.  افزایش آگاهی برند
  2. نتایج  سریع‌تر از سئو
  3. نسبت به تبلیغات رقبای خودتان رنک بالاتری داشته باشید
  4. افزایش بازدید مخاطبین بین با کلمات کلیدی سازگار و RLSA

 

افزایش آگاهی برند

با کمک گوگل ادز برند ها می‌توانند زمانی که کاربران به دنبال دسته‌بندی محصولاتشان درقسمت جستجو هستند تبلیغاتشان را نشان دهد؛ و همچنین می‌توانند با هدف قرار دادن افراد در دیگر وب‌سایت‌ها از طریق Google Display Network اندازه کاربران خودشان را افزایش دهند، بنابراین آگاهی برند یکی از شایع‌ترین مزایای گوگل ادز است.

نتایج سریع‌تر از سئو

با سئو مناسب می‌توانید از سمت وب‌سایت‌های معتبر با دادن لینک پشتیبان نتایج خوبی بدست آورید؛ اما این کار نیازمند کارکردن مداوم بر وب‌سایت می‌باشد. کسب‌ و کارها به کمک گوگل ادز می‌توانند سریع‌تر به نتیجه برسند و در این راه رقابت نیز وجود دارد. اما وجود مقدار پیشنهاد یا مناقصه و امتیاز کیفی کلمات کلیدی همانند ارتباط با تبلیغات همه جایگاه تبلیغ را تعیین می‌کنند.

نسبت به تبلیغات رقبای خودتان رنک بالاتری داشته باشید

شما به کمک گوگل ادز می‌توانید از استراتژی‌های مناقصه اتوماتیک استفاده کنید، تا مناقصه‌ تان را تنظیم کرده و در آنجا از رقیب مورد نظرتان از نظر رنک جلو بزنید. داشتن رنک بالا برای تبلیغات رقیب می‌تواند به یکی از اساسی‌ترین مزایای گوگل ادز باشد.

افزایش بازدید مخاطبین بین با کلمات کلیدی سازگار و RLSA

شما به صورت خودکار می توانید با وجود ویژگی RLSA  از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید. باید برای کلمات کلیدی مناسب کمپین به وجود آورده و مخاطبین RLSA خود را برای آن کمپین انتخاب کنید. با این روش شما سرچ خود را برای کاربرانی که از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند گسترش داده‌اید و می‌دانید که سرچ آن‌ها حول محصول شماست. این به شما کمک می‌کند که گزینه‌های سرچ خود را برای بازدید مجدد کاربر افزایش دهید.

مطالب پیشنهادی  طراحی سایت با هوش مصنوعی

ارائه خدمت گوگل ادوردز در تابلوشو

شما عزیزان می توانید خدمات گوگل ادوردز وب سایت خود را به متخصصین تابلوشو بسپارید، جهت هرگونه پرسش و سوال می توانید تماس حاصل فرمایید.

Scroll to Top
اسکرول به بالا