سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید چیست؟

امروز در تابلوشو قصد داریم شما را با سئو کلاه سفید آشنا نماییم، خواندن این مقاله به شما کمک می کند تا به سئو وب سایت خود اهمیت بیشتری از قبل بدهید، با ما همراه باشید. همانطور که بسیاری از شما می دانید سئو به 3 دسته سفید، خاکستری و سیاه تقسیم بندی می شود. اولین کاری که شما باید انجام دهید تا به آسانی به صفحات اول گوگل صعود پیدا نمایید استفاده از سئو کلاه سفید می باشد. به صورت خلاصه سئو کلاه سفید مجموعه ای از عملکردهای شخص سئوکار می باشد که منجر بهبود رتبه شما در گوگل می شود.

سئو چیست؟

 

سئو چیست؟

در ابتدای کار بهتر است شما با سئو آشنا شوید، سئو یا بهینه سازی سایت به پیاده کردن روش‌های هوشمندانه برای سایت جهت بهتر معرفی کردن وب سایت به گوگل می‌باشد. علم سئو کمک می کند شما در کسب و کار خود رشد نمایید و بتوانید بهتر از گذشته دیده شوید.

تکنیک‌های اصلی سئو کلاه سفید

بهبود رتبه شما در گوگل و استفاده از سئو کلاه سفید نیازمند یکسری از تکنیک‌ها می‌باشد که در این بخش قصد داریم به آن‌ها بپردازیم.

تولید محتوای با ارزش

می توان به جرئت گفت مهم بخش در سئو تولید محتوا با ارزش می باشد، به گونه ای که تکراری نباشد و تنها در وب سایت شما برای اولین بار منتشر شده باشد. نکته مهم در تولید محتوای با ارزش استفاده درست از لینک ها، به کارگیری عنوان مقاله و طول متن می باشد. برای گوگل مهم می باشد اندازه محتوا چه قدر می باشد پس سعی به تولید محتواهایی با تعداد واژه بیش از 500 کلمه نمایید.

مطالب پیشنهادی  گوگل ادوردز چیست؟

 انتخاب درست کلمات کلیدی

یکی از مواردی که شما باید به آن توجه نمایید انتخاب درست کلمه کلیدی می باشد، چرا که اگر شما به درستی کلمه کلیدی خود را انتخاب نکنید، کاربران با سرچ آن کلمه کلیدی وب سایت های رقیب شما رو می بینند و از آن ها خرید می نمایند. برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب شما باید نیاز مردم جامعه را در نظر بگیرید و بر اساس آن کلید واژه خود را انتخاب نمایید. توصیه ما به شما برسی کلمه های کلیدی و مترادف می باشد تا بتوانید بهترین ها را انتخاب نمایید.

واکنش گرا بودن سایت

مورد دیگری که مورد توجه گوگل می باشد ریسپانسیو و یا واکنش گرا بودن وب سایت شما می باشد. بسیاری از مردم با استفاده از تلفن و تبلت در موتور های جست و جو گر (کروم، فایرفاکس) سرچ می نمایند پس شما باید به این مسئله مهم توجه نمایید. اگر به عدم واکنش گرا بودن وب سایت خود شک دارید می‌توانید سری به سرچ کنسول بزنید و بخش گزارش‌های موبایل را چک نمایید.

لینک داخلی و خارجی

لینک های وب سایت شما چه داخلی و چه خارجی باید به صورت هدفمند انتخاب شده باشد. به طور خلاصه لینک داخلی باید به کاربر کمک نماید تا بدون اختلاف وقت بتواند از صفحه های مختلف شما جابه به جا شود و به راحتی به بخش های مختلف وب سایت شما دسترسی داشته باشد. نکته بسیار مهم در لینک سازی خارجی هم توجه به سایت هایی می باشد که شما از آن ها بک لینک می گیرید پس باید برای این کار سایت های معتبری را انتخاب نمایید.

مطالب پیشنهادی  سیگنال رتبه بندی محتوا با helpful content update

اهمیت استفاده از شبکه های اجتماعی

در جامعه امروزی حضور موثر در شبکه های اجتماعی به شما کمک می نماید تا در کنار داشتن وب سایتی قوی مشتریان مشتری را جذب نمایید. بیشتر مردم جهان ساعت‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی سپری می‌نمایند. ارائه محتوایی که توسط شما مورد رضایت افراد قرار گیرد، سبب می شود شما گام ها از رقبای خود جلو تر بیوفتید.

برسی رقبا

یکی از مسئله‌هایی که در دنیای کسب و کار آنلاین مهم می باشد سنجیدن روز به روز وضعیت رقبا صنف کاری شما می باشد. شما پس ازشناختن نقاط قوت رقبا خود، به راحتی می توانید با استفاده از تکنیک های سئو کلاه سفید از آن ها جلو بزنید.

 

اهمیت سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید با به کارگیری اصلی‌ترین قوانین گوگل(سرعت بارگذاری بالا، متا تگ‌های صحیح، محتوای ارزشمند) در تلاش است که وب‌ سایت شما را از سایر وب‌ سایت‌های جدا سازد. زمانی اهمیت سئو کلاه سفید به درستی مشخص می شود که وب سایت شما در گوگل افزایش رنک پیدا کرده است. در اخر باید گفت اگر دوست دارید وب سایت شما ارزش پیدا نماید، می توانید کاره سئو وب سایت خود را به متخصصین ما بسپارید.

شما عزیزان جهت همکاری با ما و پرسش می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

Scroll to Top
اسکرول به بالا